„Dobrý účet ukazuje smer, akým sa chceme uberať. Odštartoval zmenu, ktorou postupne prejdú aj ostatné naše produkty. Dôraz budeme klásť na jednoduchosť, zrozumiteľnosť a transparentnosť,“ tvrdí riaditeľ Divízie marketingu Poštovej banky Daniel Bradáč. Spolu so zavedením Dobrého účtu banka prestala ponúkať osem doterajších účtov a balíkov.
V rámci mesačného poplatku klienti získajú v Poštovej banke neobmedzené množstvo prijatých platieb, trvalých príkazov, inkás, platieb kartou, operácií realizovaných cez internet banking, výberov z bankomatov Poštovej banky a Poštomatov a sms notifikácie o pohyboch na účte. Klient má v cene aj platobnú kartu.
Rovnako ako Slovenská sporiteľňa či Prima banka bude už aj Poštová banka odmeňovať klientov za platbu kartu. Z každej uskutočnenej platby im vráti pol percenta. Banky sa týmto spôsobom snažia motivovať klientov, aby namiesto využívania hotovosti častejšie platili kartou.
Lacnejšie môžu Dobrý účet získať mladí ľudia a dôchodcovia. Mladí ľudia do 26 rokov zaplatia za jeho vedenie jedno euro mesačne a dôchodcovia dve eurá. Za túto cenu získajú všetky služby ako ostatní ľudia, ktorí za účet budú platiť štyri eurá.
Účty, ktoré za jednu cenu ponúkajú všetky služby, ktoré klienti najčastejšie využívajú, sa oplatia najmä tým ľuďom, ktorí často a aktívne používajú svoj účet. Navyše odmena za platbu kartou môže znížiť ich mesačné náklady na vedenie balíka služieb. Naopak pre ľudí, ktorí využívajú svoj účet len na príjem výplaty, ktorú potom naraz vyberú, sú výhodnejšie lacnejšie balíky, ktoré za nižšiu cenu ponúkajú menej predplatených služieb.