Najviac zákazníkov (40 percent) plánuje nakúpiť oblečenie a elektroniku (32 percent), hlavne televízory, notebooky, smartfóny či príslušenstvo ako napr. slúchadlá. Treťou najžiadanejšou nákupnou položkou je obuv. Topánky plánuje kúpiť až 19 percent kupujúcich. Zvyšní respondenti sa rozhodnú podľa aktuálnej ponuky.
„Ukazuje sa, že aj nadchádzajúce novoročné zľavy plánujú využiť zákazníci na Slovensku naplno, pričom väčšina má jasno v tom, čo chce kúpiť. Iba malá časť zákazníkov sa rozhodne podľa aktuálnej ponuky,“ uviedla Laura Bertoldová, Head of Marketing myWorld Slovakia, prevádzkovateľa Cashback World na Slovensku.
Približne 21 percent respondentov plánuje minúť na nákupy sumu do 50 eur. Najviac, takmer 58 percent plánuje nakúpiť v hodnote od 50 do 200 eur, zvyšní respondenti si pripravili sumu od 200 do 500 eur. Pri porovnaní údajov z prieskumov z minulých rokov vyplýva, že nakupovať v tomto období sa chystá viac Slovákov, a tiež plánujú minúť viac.