Podľa odborníkov sa najväčší operátor novou ponukou snaží zmierniť odlev zákazníkov. ,,Môže to u operátora zadržať ľudí, ktorí uvažujú o odchode ku konkurencii. Nemyslím si však, že by to mohlo vo výraznej miere prilákať naspäť zákazníkov, ktorí od operátora odišli v minulosti," myslí si Richard Hombauer z portálu Fony.sk. ,,Dva telefóny ponúkané pre ľudí, ktorí v minulosti minuli najmenej peňazí, sú veľmi jednoduché. V bazáre sa dajú zohnať už za 30 eur," dodáva Hombauer.
T-Mobile v súčasnosti ponúka za akciové ceny iba telefóny pre ľudí, ktorí sa rozhodnú podpísať zmluvu na nasledujúcich 24 mesiacov. Najmladší O2 neponúka akciové telefóny vôbec, v ponuke má iba mobily na splátky alebo za cenu o niečo nižšiu ako v obchodoch s elektronikou.
Všetky eurové telefóny zakúpené bez viazanosti bude Orange blokovať proti použitiu v iných mobilných sieťach. Zatiaľ takto predáva iba telefóny značky Nokia.
Kým na slovenskom trhu si Orange a T-Mobile konkurujú, ich materské spoločnosti ohlásili otvorenú spoluprácu. Orange a T-Mobile vytvoria spoločný podnik, cez ktorý budú nakupovať telefóny i ďalšie zariadenia potrebné pre stavbu mobilných sietí. France Télécom, ktorý vlastní Orange a Deutsche Telekom so značkou T-Mobile očakávajú, že vďaka spojeniu síl ušetria v nasledujúcich troch rokoch 1,3 miliardy eur. Úsporami pri nákupe technologických zariadení v minulosti argumentoval napríklad Deutsche Telekom, keď sprivatizoval podiel v Slovak Telekome.
Orange spolu s T-Mobilom však v súčasnosti vylučujú, že ide o prvý krok pred celkovým spojením obidvoch firiem a mobilných sietí. Služby niektorej zo sietí Deutsche Telekomu v päťdesiatke krajín využíva 181 miliónov ľudí. Orange má v 32 štátoch takmer 210 miliónov zákazníkov.