Najviac z nich (47 014) prišlo vybavovať agendu nemocenského poistenia (nemocenské, materské, ošetrovné). Títo poistenci čakali v priemere tri a pol minúty od stlačenia CVS do momentu, kým sa nedostali na rad a menej ako štyri minúty sa im osobne venovali pracovníci Sociálnej poisťovne. To znamená, že po menej ako sedem a pol minútach od príchodu do pobočky odchádzali vybavení.
Ďalšími najfrekventovanejšími agendami, ktoré prišli ľudia osobne vybaviť do niektorej z pobočiek, boli lekárska posudková komisia (36 475), riešenie pohľadávok (34 006), či dávka v nezamestnanosti (33 342 klientov).
Celková priemerný čas čakania na vyvolanie k priehradke pri všetkých agendách sa v spomínanom období pohybuje na úrovni päť minút. Celková priemerná doba obsluhy (prejednávanie záležitosti pri priehradke) trvala takmer šesť minút.
Z 36 pobočiek Sociálnej poisťovne po celom Slovensku má centrálny vyvolávací systém nainštalovaných sedemnásť pobočiek. Štatistiky sa týkajú týchto pobočiek.
Zdroj: Sociálna poisťovňa