Pokiaľ ide o postup objednania si termínu, Višváder informoval, že používateľ si po kliknutí najprv vyberie agendu, ktorú potrebuje vybaviť. Následne zadá názov svojej obce (trvalé bydlisko) a systém mu ponúkne najbližšie pracoviská, ktoré môže navštíviť. Po zadaní dátumu a presného času systém potvrdí termín návštevy a meno pracovníka, ktorý bude danú vec riešiť a dostane aj poučenie o tom, aké doklady si treba priniesť.
Rezervačný systém, ktorý Sociálna poisťovňa pre verejnosť zaviedla vo všetkých pobočkách v polovici januára tohto roka, už podľa Višvádera využilo takmer 30.000 poistencov. Najviac z nich, až 14.964, si rezervovalo termín práve na spísanie žiadosti o starobný dôchodok, ďalších 3851 sa touto formou objednalo na spísanie predčasného starobného dôchodku.