„Predávame len slovenské produkty. Okrem toho je lepšie, ak je výrobca k spotrebiteľovi blízko. Produkt sa tak dostane na váš stôl za krátky čas, je čerstvejší a nemusí byť významne konzervovaný. Svoju úlohu v tom samozrejme zohráva aj lokálpatriotizmus. Produkty, ktoré prostredníctvom Starého Otca predávame, dávajú prácu ľuďom častokrát v menej rozvinutých regiónoch. Sú to dobrí, snaživí, milí a pracovití ľudia, ktorí do svojich produktov vkladajú lásku a hrdosť, často cez viac generácii,“ dozvedáme sa od Jany Bagiovej, manažérky značky Starý Otec.
Táto epizóda vznikla v spolupráci so Starý Otec a.s.
Na zloženie produktov vraj zakladatelia Starého otca hľadeli dávno predtým, ako sa táto téma stala celospoločenskou. Snažia sa zachovať tradičné slovenské výrobky a zároveň kráčať s novými poznatkami, ktoré prináša doba.
V mäsových produktoch nenájdete pomleté kosti, šľachy, odrezky ani hydinový separát. Šéf mäsovýroby Starého otca je vraj veľký pedant a nikdy sa neuspokojí s ničím priemerným. Šunky a klobásy, ktoré od neho prichádzajú, sú rovnaké, ako sa vyrábali desaťročia dozadu. Jaternice a oškvarky sú taktiež neodolateľné.
Veď napokon máte možnosť posúdiť sami, ako chutí Starý Otec, keď navštívite ich predajne.